יום שישי, 27 במאי 2011

הרי את מקודשת לי... בארץ עוץ!


צילום: אור זהבי
אגדת ארץ עוץ קמה לה לתחייה באירוע שלנו לפני שבועיים ימים כאשר הלכנו על דרך האבנים הצהובות ושם חיכו לנו בחופה ההורים הנרגשים וכבוד הרב יהודה בוטרמן וסביב כל האורחים האהובים...
אבל לפני שאני אספר על האירוע ואתן קרדיטים לאנשים הראויים לכך כדאי שאספר מדוע בחרנו בסיפור הזה ואיך יצרנו את הבובות והאווירה, לא?
שנינו מאוד אוהבים את הסיפור של הקוסם מארץ עוץ וגם את הסרטים והסדרות שנוצרו בעקבותיו וחשבנו על שילובו בחתונה שלנו כך שיתן לאירוע ייחודיות וקסם שרק בובות יכולות לאפשר...
הכל החל מרעיון שעלה ליצירת ההזמנה - אנחנו הולכים לעבר תאריך החתונה שלנו עם הדמויות משולבות בידינו...
אביב איצקוביץ (אחי החתן) יצר אותה ימים ולילות עם סבלנות אין קץ לשינויים שלנו ואנחנו רוצים לומר לו תודה ענקית :


לאחר ההצעה הנכספת עליה סיפרתי ברשומה קודמת התחלנו ללמוד על הפקת אירוע ושמו חתונה. הדבר הראשון שחיפשנו היה מקום. חרשנו את האיטרנט בחיפוש אחר מקום מיוחד ושלו וחשבנו להרים אירוע של כמה ימים בצפון הרחוק או בדרום ולהביא את כולם לשם, אבל אחרי נסיעות (תודה רונית) לכל מיני מקומות והבנה שאין לנו תקציב לכך, התחלנו לחפש מקום נעים ומעניין ששונה מכל גני האירועים במרכז הארץ, וכך הגענו לבוסתן אבו-גוש.




ציון, איש הקשר שלנו, היה מדהים בעדינותו וביחס כלפינו. ביקרנו בבוסתן פעמים מספר לפני שהחלטנו סופית שזה המקום בו נתחתן והאדיבות שלו כבשה אותנו. על יופיו של הגן אין צורך להכביר במילים - פשוט תסכלו על התמונות... קיטרינג ליאב הוא קייטרינג הבית של הבוסתן ובעל המקום, עיסא, משקיע בטיפוחו - וכך נוצרת שותפות יפיפיה בין השניים.
בטעימות- היה אוכל בשרי מעלף. האורחים יעידו שהיה להם טעים... והאמת שגם אנחנו יכולים להעיד, כי אכלנו באירוע! החברים אירגנו לנו צלחת ואפילו בקבלת הפנים טעמנו מכל טוב, והיה ממש-ממש טעים!!! (קיבלנו גם המון אוכל אחרי האירוע ובמשך שבוע ימים אכלנו מטעמים).

עיצוב שולחנות וחופה:
אנחנו ואם החתן- ציפי איצקוביץ
האביזרים נקנו ב"פרחי תבור" בויתקין - ואזות לבנות ופרחים סגולים. כדורי זכוכית נקנו בדליית אל כרמל. הנרות- של הקייטרינג. נבחרו מפות סגולות - בהירות וכהות וירוקות בהירות, והיה משחק בין הצבעים.

צילום: אור זהבי

בובות ותהליך הכנתן:

לפני שיעור הפעלת מריונטות כחודש לפני החתונה נתתי ללריסה חמד חברתי הבובנאית הזמנה וסיפרתי לה על הרעיון שלי להכין בובות לאירוע והיא אמרה שבמקרה יש לה בובה של אריה והיא תשמח להפעיל אותה בקבלת הפנים! עוד היא אמרה שהיא תשמח לעזור לנו להכין את הבובות, כל-כך שמחתי (!) ומיד קבעתי איתה פגישה בביתה בירושליים.
עניין הכנת הבובות לחתונה תפס תאוצה רק לקראת פסח- שינסנו מותניים ונסענו אליה כדי לבנות את הבסיסים לבובות.
אין לי תמונות מהשלבים הראשונים של הבובות אבל אפשר לנסות לדמיין את שלושתינו עובדים בסלון של לריסה- החלונות פתוחים עד הסוף כי יש ריח נוראי של דבק מגע וחתיכות ספוג עפות לכל עבר. לאחר סקיצות רבות לראשים ולשאר החלקים התחלנו לצפות את הדמויות בפליז ומכאן יש תמונות:








שעות רבות וימים רבים עבדה כל המשפחה כדי לסיים את הבובות :


ובסופו של דבר- הלבשנו אותם ובדקנו אותם מבחינת הפעלה:



ואז דיברתי עם שלושה בובנאים וחברים מופלאים - ליז מסיקה, גוני פז ואריאל דורון שנאותו להפעיל את הבובות באירוע.

לריסה בתפקיד האריה:

אריאל בתפקיד איש הפח בסוף האירוע:

צילום: אור זהבי

בנתיים התרחשו עוד כמה אירגונים-
די.גי: פגשנו את מאיה B בביתה המגניב ביפו והכימיה אמרה את שלה. היא הבינה את הסגנונות האהובים עלינו ויחד יצרנו רשימה של שירים לחתונה שיצרה אווירה מצויינת בקבלת הפנים, בזמן האוכל ובמיוחד ברחבת הריקודים!
לא היה שביב של מוזיקה מזרחית אבל הייתה המון מוסיקה צוענית, שחורה, היפ הופ והאחד היחיד מייקל ג'קסון כמובן.
צילום: התאריך שבחרנו להיתחתן בו - ראש חודש אייר, הוא תאריך מאוד מבוקש... וכמעט התייאשנו מחיפוש אחר צלם איכותי... אבל הו אז מצאנו את אור זהבי - המוכשר והמחונן, ופגשנו אותו ואת הכלבה היפיפה שלו ברעננה. אור הגיע עם צלם וידאו בשם צחי אשר- שד מוכשר ומצחיק ושניהם יחד היו איתנו מהצהריים ועד הלילה והדגישו את הרגעים הכי מיוחדים שהיו שם. (ועם עוד צלם גיבוי מוכשר מאוד ששכחתי את שמו).
מתנות לאורחים: חיפשנו בכל חנות ממתקים שיכולנו סוכריות בצבעי הקשת ולבסוף מצאנו אותן בכפר סבא, ברחוב רוטשילד.
הכנו ברכות עם חותמות שנקנו במסטיקים וקשרנו אחת אחת לכל סוכריה בעזרתם האדיבה של פולו ואנדריאה, מאיה וגיל וההורים שלנו.


על הברכות כתוב: thanks a bunch!

התארגנות: בצימר על ההר בגבעת יערים, ליד אבו-גוש. ניסים ומשפחתו היו מאוד אדיבים אלינו ונתנו לנו להיכנס לצימרים כבר ב11:00. יש במתחם 3 צימרים והתחלקנו בין המשפחות להתארגנות במקום.

רכב: מושכר. לא היה מקום בשלנו לכל הבובות ושאר הדברים ולכן השכרנו...
גילעד וליאת קישטו את האוטו בעצמם בזמן שאתי אירגנה אותי.

טבעות: ג'קסון, שירות אדיב, נעים ומהיר.
צילום: אור זהבי
כובע על קשת- לילושיק, חברתי המוכשרת יוצרת כובעים קטנים על קשתות והכינה לי אחת למסיבת הרווקות. חוללתי איתו כל הערב...

איפור ותסרוקת: אתי אלבכרי האחת והיחידה. השיער היה אסוף עם פרחים קטנים כחולים והאיפור תאם לו ולפרח בכחול שבשמלה. אתי בילתה איתנו את הבוקר בעין כרם ולאחר מכן בצימרים להתארגנות.


צילום: אור זהבי

שמלה:
חנה פרנקו, הסטודיו של חנה נמצא 2 דקות הליכה מהבית שלנו בביתה הפרטי בקומה השנייה. כאשר נכנסתי אליה לסטודיו הלבן מאוד התרשמתי מן השמלות אבל לא מצאתי אחת שתאמה לציפיותיי וחנה שלפה דף והחלה לשרטט שמלה לפי מה שתארתי לה ולהן התוצאה:

צילום: אור זהבי

כבוד הרב: יהודה בוטרמן, בעלה של אסתי, חברתי ללימודים, היה מקצועי ונהדר. הטקס היה יפיפה והוא שילב בו את בני המשפחה בשבע הברכות, נתן לי לתת לגילעד טבעת והיה מאוד קשוב אלינו בכל תהליך הרישום לנישואין.

צילום: אור זהבי

נעלי כלה: שופרא. חיפשתי נעליים מיוחדות ונוחות ובשופרא יש נעליים משונות ומגוונות שמיד משכו אותי להיכנס ולמדוד.
נעליים להחלפה: סנדלים של ipanema


צילום: אור זהבי

תכשיטים: מיכל נגרין- עגילים, שרשרת וצמיד- אמא.
חליפת חתן: אופנת סגל, מקצועיים, אדיבים והחליפות מיוחדות ויפות.
נעליים: רוקפורט



צילום: אור זהבי

וכעת תמונות מהרגעים שלפני :



צילום: אור זהבי

זר: עלי כותרת, אילנה הכינה זר מקסים ואלגנטי.

צילום: אור זהבי

אלמה הצטרפה אלינו לצילומים והגיעה במיוחד בצהרי היום להצטלם עימנו... אחרי הרבה התלבטויות - החלטנו שאי אפשר לחגוג מאורע שכזה ללא הנוכחות שלה לידנו.

אני עושה הפסקה עד לפעם הבאה,
תודה למשפחות המקסימות שלנו, לכל האנשים הנפלאים שעזרו לנו להרים את ההפקה המופלאה הזו
ותודה לכל מי שהגיע להיות איתנו שם, אוהבים אתכם מאוד!
יפעת וגילעד

2 תגובות:

  1. זוג מקסים, המון אושר
    ושתמיד תהיה קשת צבעונית מעליכם!
    יופי של קרדיטים וחתונה מהאגדות.

    השבמחק