יום שבת, 8 באוקטובר 2011

חוויות משרלוויל- ימים 3-4

שלום לכולם,

שנה טובה ומתוקה וגמר חתימה טובה! מקווה שהצום עבר עליכם בשלום ואתם מוכנים ומזומנים להמשך סיפור החוויות מהטיול שלנו...

ביום השלישי לשהייתנו בשרלוויל יצאנו בבוקר לטיול מחוץ לעיר בעיירות קטנות הקרובות לעיר- ביקרנו בעיירה שנמצאת ליד הנהר ושמה אורזי (Orzy). מזג האוויר היה קריר ונוטה לסגרירי אז לא נכנסנו למים... אבל הנה כמה תמונות מן המקום השליו הזה:

בעיירה ששמה Fumay מצאנו מכולת מקומית (היחידה שהייתה פתוחה)

וליד הנהר אכלנו את ארוחת הבוקר גבינות ועוד גבינות עם באגט. ליד הכנסיה פגשנו חתול שהתפנק בליטופים...

עברנו דרך אגם שליו Lac des vieillis forges:

והיה קררררר......

חזרנו בצהריים לצפות בהצגה בשם: Life in the strings של להקת Jordi Bertran-
שני מפעילים מוכשרים שהפעילו בובות מריונטה שונות כגון: אידית פיאף ששרה בתחילת המופע את השיר הידוע שלה Non, je ne regrette rien וצ'ארלי צ'אפלין שרקד עם גלגיליות לאחר שישב לנוח על ספסל.

בהופעה היה קטע של יצורי ידיים על גיטרה, פשוט פשוט אבל ממש יפה
ואי אפשר שלא להוסיף את הקטע הידוע של הלהקה עם יצור הספוג שמנסה לקפוץ...

אכלנו ארוחת צהריים בפאב מקומי

והמשכנו להסתובב עד להצגה הבאה בה צפינו אחה"צ בשם: Quel Bazar = What a Bazaar! של להקת Bazar Kel'y ממדגסקר. בהצגה מוצגות בובות העשויות מקש, בובות כפפה ומסכות. 4 מפעילים מאוד נלהבים ונגן אורגנית שהוסתר ע"י ענפי דקל. הרבה דיבורים בצרפתית, הפעלה לא נקייה אבל אנרגיות טובות.

בארוחת הערב התפנקנו במסעדת הפיצה המקומית ואכלנו קינוחים טעימים...

בבוקר יום שני, היום הרביעי של הטיול, ארזנו את המזוודות ויצאנו לדרך לכיוון Reims. עברנו ביער עבות ויצאנו לכביש שמשני צדדיו מרבדים של כרמים ירוקים....

טיילנו בעיר Reims וראינו את הכנסיה המרשימה שלה בזיליקה סנט רמי ועל הקירות החיצוניים המפוסלים היו גם החיות הבאות: