יום חמישי, 21 בינואר 2010

דמות חדשה ושיעורים פתוחים!

לפעמים מסתכלים על תמונה וכל-כך רוצים להכין את מה שרואים בה, כי זה נראה לנו ממש מתאים להפוך לתלת מימדי וכשמגיעים לחומר יוצא משהו אחר לגמרי.
אז זה בערך הסיפור של העבודה הבאה:

העבודה נעשתה בסטודיו של אידית ולמעשה ביום שישי האחרון היה לי שיעור אחרון לעת עתה, אחרי תקופה די ארוכה שלמדתי בסטודיו, והספקתי לסיים עוד עבודה של מינאטורה (אעלה תמונה בקרוב) - אז תודה אידית ואני אבוא לבקר בקרוב... אני עדיין לא יודעת איפה לתלות אותו, אבל הוא בהחלט נראה טוב יותר עם רקע שחור אז הנה:



בשבוע הבא יש לנו שיעורים פתוחים בבית הספר ואני משתתפת בשיעור "טכניקות קלאסיות" אותו מלמדת בלה שקאטוב ובו אני לומדת להפעיל את בובת המוט על בוריה. בית הספר לתיאטרון בובות חולון בנה את הבובות ואנו (5 התלמידות) השאלנו אותן על מנת להתאמן בבית. יש לו מנגנון "גאפיט" שמאפשר לו להזיז את הראש ושני מוטות המחוברים לידיים. הוא מאוד מופשט וחסר זהות ולכן אפשר להפוך אותו לכל דמות אדם... אנו נראה הצגה עם כל הדמויות בליווי תפאורה ומוסיקה- כדאי לבוא! הנה כמה תמונות של הבוב שאני קיבלתי:



בנוסף אני משתתפת בשיעור של רוני מוסנזון נלקן "משחק והנפשה- כפות ידיים" וגם בו יהיה לנו שיעור פתוח ובו נראה דמויות שונות שניתן ליצור מכפות הידיים ובעוד שבועיים תהיה פרזנטציה לשיעור "עיצוב דמות מדו מימד לתלת מימד" אותו מלמדת הילה פלשקס בה יצרתי משהו שונה לחלוטין (עליו אספר בבוא היום בפוסט אחר) וכדאי לבוא לראות את הפרוייקטים השונים שנוצרו.

הכל מאוד ירוק בחוץ, כיף להיסתובב בגשם אך גם נעים להיות בבית...
אלמה- החלמה מהירה ולכל השאר- מחכה לראותכם!




תגובה 1:

  1. לא הצלחתי להוסיף את זה קודם אז אני אוסיף כעת:
    הזמנה לשיעורים הפתוחים:
    http://www.puppetcenter.co.il/news.php?op=a&id=87

    השבמחק