יום חמישי, 28 בינואר 2010

מסכה - פרוייקט "מפה לפה"

שלום לכולם,
השיעורים הפתוחים עברו בשלום ובהצלחה! היה ממש כיף לשחק בהצגה של בובות המוט ובשיעור של הנפשת כפות הידיים מול קהל... הקטעים היו קטנים ומרגשים.
בעוד שבועיים 8.2.2010 יתקיים שיעור פתוח בשיעור- "עיצוב מדו מימד לתלת מימד" בהנחיית הילה פלשקס:

אני מזמינה אתכם לבוא ולהיתרשם מהעבודות שלנו ולראות את התהליכים שעברו ביצירתם.

המלצה:
קליפ של להקת little dragon בשם twice שמאוד מאוד מצא חן בעיני. פשוט, ברור ונוגע ללב. תיאטרון צלליות במיטבו.

הפוסט הפעם יהיה קצר כי אני חוזרת לעבוד על הפרוייקט שלי לפרזנטציה...
שיהיה לכם שבוע מהמם!
יפעת






תגובה 1:

  1. ראיתי הצגה שלה בירושלים, זה היה מיוחד מאוד ומקסים, איזה כיף לך שאת לומדת אצלה. אני חושבת על להתחיל לימודים במרכז, הצצתי במפת חולון - נראה לי לא ממש מסובך להגיע לשם והבנתי שמגיעים אנשים מכל הארץ כדי ללמוד שם. שמחה שנתקלתי בבלוג שלך, ושכל יוצא לי לראות עבודות של תלמידים, מאוד מרשים!

    השבמחק