יום ראשון, 3 בינואר 2010

פעם ראשונה בבלוג - first time blog

אלמה ואני על הספה הישנה שלנו (היא בת חצי שנה כאן), היום בת שנתיים וחצי :)


שלום לכולם,
לקח לי הרבה זמן להחליט אם לפתוח בלוג משלי והיו לי התלבטויות רבות אך אתם עדים כאן לפריצת דרך ראשונה ותחילתו של תעוד תהליך הלימודים שלי והחיים בכלל.
אז על מי ומה תקראו פה?
שמי יפעת ואני בת 26. אני לומדת בבית הספר לתיאטרון בובות בחולון ומסיימת את התואר הראשון בספרות ותיאטרון באוניברסיטת ת"א. אני אשתדל להעלות פרוייקטים שאני מכינה בבית הספר ולספר על תהליכי היצירה, אתן טיפים בבניית בובות לתיאטרון ובובות מפימו ואעלה הגיגים, סיפורים קצרים ושאר התענינויות שאני מקווה שגם יעניינו אתכם הקוראים.

לפוסט הראשון אני מעלה תמונות של בובת הסבתא שלי-
הכנתי אותה בחוג לבניית בובות ברעננה בסטודיו 'זוטא' אצל המורה המדהימה- אידית פישר כץ. הבובה עשויה מבסיס של נייר כסף וחוטי ברזל ופימו. תהליך היצירה- כחמישה חודשים לפרקים.


הכלב והברווז הצטרפו תוך כדי התהליך של בניית הסבתא... עוד תמונות ניתן לראות כאן:
http://www.flickr.com/photos/7155375@N03/

מקווה שתהנו ותגיבו כמה שיותר,
שנה אזרחית מדהימה ומלאת השראה, יצירתיות, סבלנות אהבה ושמחה!
יפעת

4 תגובות:

  1. זה כל כך יפה שעשיתי SAVE AS

    השבמחק
  2. וואו! מדהים!!!
    התמונות מהתהליך רק מחזקות כמה זה מטורף...איזה פרטים, איזה השקעה ואיזה תוצר מיוחד!!!
    תתחדשי על הבלוג, נעים מאוד להכיר!

    השבמחק
  3. איזה פסל דגול!! ממש אנושי ויפיפה!!

    השבמחק